• LinkedIn
  • Join Us on Google Plus!
  • Subcribe to Our RSS Feed

Apr 6, 2016

Lexis, Port Dickson

April 06, 2016 // by Radjman // // No comments



Lexis, Port Dickson menyediakan penginapan yang luas dengan hiasan Bali, dan menawarkan pemandangan Selat Melaka. Ia mempunyai sebuah kolam renang luaran yang dikelilingi oleh taman berlandskap dan sebuah pusat kecergasan. 

Melalui lebuh raya, resort ini terletak dalam jarak 20 minit pemanduan dari Seremban, ibu negeri Negeri Sembilan, dan 1 jam pemanduan dari Kuala Lumpur. 

Dilengkapi dengan lantai kayu dan batu, bilik-bilik yang berhawa dingin mempunyai katil sofa dan bilik mandi konsep terbuka dengan kemudahan tab mandi dan pancuran mandian. Selain dari TV dan bar mini, perkhidmatan bilik juga disediakan. 

Coffee House di Lexis, Port Dickson menyediakan santapan sepanjang hari dengan hidangan tempatan dan antarabangsa. Bar Lobi menyajikan pelbagai minuman termasuk koktel, jus segar dan minuman panas. 

Para tetamu boleh bersantai di sauna atau berendam di dalam tab mandi panas. Kanak-kanak boleh berenang di kolam renang kanak-kanak di resort ini. Kemudahan-kemudahan yang lain termasuk sebuah pusat perniagaan dan bilik karaoke.



0 comments:

Post a Comment