• LinkedIn
  • Join Us on Google Plus!
  • Subcribe to Our RSS Feed

Nov 2, 2017

Hatten Hotel Melaka.


Hatten Hotel Melaka terletak di tengah-tengah Bandar Melaka dan bertaraf 4 bintang. Hotel ini berada 15 minit berjalan kaki dari Jonker Street yang meriah dan mempunyai kolam renang luaran, restoran dan bilik-bilik elegan dengan internet percuma.


Hatten Hotel Melaka dihubungkan ke Dataran Pahlawan melalui jambatan tertutup yang berhawa dingin. Ia juga berjarak 10 minit berjalan kaki dari A Famosa, Menara Taming Sari dan Muzium Warisan Baba & Nyonya. 



Bilik-bilik elegan di hotel ini mempunyai dalaman moden yang bergaya dan tingkap-tingkap besar dengan pemandangan bandar, kolam atau laut. Ia juga dilengkapi dengan 2 TV skrin rata, peti keselamatan peribadi dan bilik mandi. 



Restoran Chatterz menyajikan pilihan hidangan tempatan dan antarabangsa yang luas. Perkhidmatan bilik 24 jam disediakan di atas permintaan. 



Bersantailah di kolam renang, sauna atau bilik wap di tingkat 12. Para tetamu juga boleh menyewa kereta atau mengatur lawatan sehari di kaunter penerimaan tetamu 24 jam. 



Penginapan ini juga dinilai baik di Melaka! Tetamu mendapat lebih nilai untuk wang mereka jika dibandingkan dengan penginapan lain di bandar ini.

0 comments:

Post a Comment