• LinkedIn
  • Join Us on Google Plus!
  • Subcribe to Our RSS Feed

Nov 8, 2017

The Sterling Boutique Hotel Melaka.

November 08, 2017 // by Radjman // // 1 comment


The Sterling Boutique Hotel Melaka menawarkan bilik-bilik butik gaya kolonial yang mewah di Bandar Melaka. Ia berjarak 5 minit berjalan kaki yang singkat dari Jonker Street dan The Stadhuys, tanda tempat yang ikonik. Hotel mesra alam ini menyediakan Wifi percuma dan mempunyai bar cerut terbuka dan restoran atas bumbung yang indah. 


Bilik-bilik yang luas di sini elegan dan direka dengan baik. Bilik-bilik ini mempunyai penghawa dingin, TV skrin rata serta bar mini yang berstok lengkap. Beberapa bilik menawarkan tab mandi spa atau tab mandi panas. Bilik-bilik mandi peribadi menyediakan pancuran mandian air panas yang dibekalkan oleh tenaga suria. Semua bilik adalah bersambung. 



Hotel ini terletak dalam jarak 3 minit berjalan kaki dari makanan tempatan di Pusat Produk Tan Kim Hock dan Kuil Sikh Gurdwara Sahib Melaka. Hotel ini berada dalam jarak 5 minit berjalan kaki dari Kubu A Famosa, pusat beli-belah Mahkota Parade dan Terminal Melaka Cruise. 



Para tetamu boleh menghantar faks atau membuat salinan dokumen di pusat perniagaan. Hotel ini juga menyediakan simpanan bagasi di kaunter penerimaan tetamu yang dibuka 24 jam. 



Hidangan antarabangsa dan tempatan dihidangkan di restoran The Loft.

1 comment:

  1. This is very appealing, however , it is very important that will mouse click on the connection: luxury hotels in asia

    ReplyDelete